Pradžia

Kviečiame naudotis elektroninėmis paslaugomis!0

Širvintų rajono savivaldybė, kokybiškai plėtodama informacines technologijas, gyventojams ir verslo įmonėms informacinėmis sistemomis internetu teikia elektronines paslaugas.

Elektroninės paslaugos pasiekiamos prisijungiant per Elektroninių valdžios vartų portalą (www.epaslaugos.lt).

Pateikiant prašymus civilinės metrikacijos klausimais, reikia jungtis prie metrikacijos paslaugų informacinės sistemos MEPIS (mepis.registrucentras.lt). Socialinės paslaugos teikiamos per Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą SPIS (http://www.spis.lt)

Gyventojams ar verslo atstovams užsakant pažymą nebereikia pateikti papildomų dokumentų ar duomenų, kurie yra saugomi valstybės informacinėse sistemose ir registruose (pvz., VĮ Registrų centro, Sodros ir pan.), nes sukurti technologiniai sprendimai suteikia galimybę Savivaldybės darbuotojams visą reikalingą informaciją gauti iš šių registrų automatiniu būdu, pasinaudojant valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos (VIISP) priemonėmis.

Iki šiol apie priimtą sprendimą paslaugos gavėjas būdavo informuojamas telefonu arba parengiant raštą, tai atima daug laiko. Teikiant elektronines paslaugas, Savivaldybės administracijos darbuotojams sumažėja tiesioginių konsultacijų poreikis ir apimtis, reikia mažiau patikrinti duomenų, taupomas popierius, laikas ir kartu sumažinamos administracinės paslaugų teikimo išlaidos.

Fiziniams asmenims ir juridiniams subjektams naudojantis elektroninėmis paslaugomis mažėja eilės Savivaldybės administracijoje, gerėja aptarnavimo kokybė. Dokumentai tampa saugūs, jų turinys neprieinamas trečiosioms šalims. Labai naudinga ir tai, kad sutrumpėja teikiamų paslaugų laikas, dokumentai siunčiami ir gaunami daug greičiau.

Paslaugų teikimo procesas tampa skaidresnis ir patogesnis – rengiamų prašymų formų tam tikri laukai užpildomi automatiniu būdu, parodomos klaidos, todėl mažesnė paslaugos užsakymo formos pildymo klaidų tikimybė. Paslaugos gavėjui užsakyti paslaugą yra patogu ir paprasta, be to, galima stebėti paslaugos teikimo būseną ir numanyti, kada paslauga bus suteikta.

Gyventojai, neišeidami iš namų, gali teikti oficialius raštus, deklaruoti gyvenamąją vietą, registruoti vaiko gimimą, pateikti skundą ar prašymą. Elektroniniu būdu taip pat patogu įregistruoti ūkininko ūkį, pasikeisti duomenis, įregistruoti paveldėjimą, gauti leidimą kirsti, persodinti, pašalinti, genėti saugotinus medžius ir krūmus, vykdyti kasinėjimo darbus ir kt.

Įmonėms ir verslui sudaryta galimybė teikti prašymus dėl leidimų verstis didmenine ar mažmenine prekyba, prekiauti ar teikti paslaugas viešosiose vietose ar renginiuose, gauti dublikatą ar panaikinti galiojimą, derinti reklamos leidimus, užsakyti statybą leidžiančius ir kitus su statyba susijusius dokumentus ir pan.

Komentarai

*need_admin_confirmation*

{{msg}}

{{comment.name}} {{comment.time | u2date : 'yyyy.MM.dd'}}
{{comment.comment}}